Danes je To sep 16, 2014 9:27 pm




 Stran 2 od 4 [ 37 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: To apr 05, 2011 8:01 am 
Uporabniški avatar

Pridružen: Če mar 17, 2011 8:19 pm
Prispevkov: 57
Kraj: Trebnje
Malenkost....
potem greš z papirji še na homologacijo da ti vpišejo v kartonček, cena 20Eur-V mojem primeru Avtohiša Krka Novo mesto.

Pa lep pozdrav..... ;)



_________________
C W203 220CDI Avantgarde
Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: Po apr 11, 2011 4:56 pm 

Pridružen: To dec 21, 2010 1:41 pm
Prispevkov: 232
Kraj: LJUBLJANA
Kljuka montirana 150€ +homologacija 19€,zadovoljen s ceno in izgledom(se jo skoraj ne vidi,koje sneta) :D

Priporočam Ključavničarstvo Bartolj v Šentrupertu ;)


Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: To apr 12, 2011 7:13 pm 
Uporabniški avatar

Pridružen: Ne dec 13, 2009 11:19 am
Prispevkov: 2895
Kraj: Ig pri Ljubljani
joco je napisal/-a:
Lahko vgradiš modul potrebno pa ni. Kable za luči lahko priklopiš na kable od zadnih luči kar z hitrim sponkam in pravtako deluje

no tko naredijo kmetje in potem ti vsak dan računalnik mori s pregorenimi žarnicami, ker to ni jugo ali renault, ampak MB, ki ima že več kot 20 let sistem za zaznavanje pregorelosti žarnic (v E klasi), kar pomeni da nesmeš tko podomače na en kabl priklopit še dodatne žarnica- tko da take nasvete raje ne omenjajte :roll:

Pa modul kukr vem ni potreben, ker če ti kupiš pravilen štrom za ta model, se enostavno priklopi na modul od luči- zelo enostavno, problemi so drugje. Starejši so imel modul, E klasa od 96 naprej ne več.

Drugače pa vse naše SLO proizvajalce močno odsvetujem, ker so njihove kljuke (razn če ti ne montirajo kako dobro tujo) proti originalu ali pa kljukam boljših Nemških proizvajalcev, DOBESEDNO kot bi primerju Mercedesa z Zastavo- tudi cena pove vse.
Tako da verjamem da je tudi ta za 150 evrov neprimerljiva z Nemškimi (mislim boljše proizvajalce, ker imajo tudi oni na Ebayu jajca od nemških kljuk)- tko da pazite kaj svetujete.

Vsaj pri men ga sploh ni denarja da mi jo gor montira (ne lažem) tudi če mi on plača 200 evrov ni govora da bi jo pustu pritrditi, ker so njihove kljuke ponavadi delane še po 20 let stari tehnologiji, oz. drugače povedano ima mercedes naprimer 17 let staro original kljuko boljšo kot oni novo danes- TO POVE VSE KOK SO ZA ČASOM (ampak dobesedno točno tako)! Da o ostalih pomankljivostih ne govorim- en je opisan v naslednjem postu)

Aja- cena originala pa je tudi temu primerna- kljuka in elektrika vse skupaj okoli 700 do 1000 evrov+ montaža dodatno, neoriginal kljuka od kakega res dobrega Nemškega proizvajalca pa okoli cca. 400 do 500 evrov z elektriko vred.

Sej zastopm zakaj to gor montirate- pač za enkrat na leto potegnt prikolco je načeloma tud tist ok, drugače pa definitivno odsvetujem razne naše proizvajalce.


Zadnjič spremenil zampael, dne To apr 12, 2011 8:46 pm, skupaj popravljeno 4 krat.

Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: To apr 12, 2011 7:53 pm 
Uporabniški avatar

Pridružen: Ne dec 13, 2009 11:19 am
Prispevkov: 2895
Kraj: Ig pri Ljubljani
aja- pa da nebo kdo mislu da je zadeva tko nepomembn!

z našimi SLO kljukami ne moreš vlečti polovico, čene še več prikolic iz bolj naprednih držav kot so Nemčija, ker imajo vse prikolice že dolgo časa poznano 13 polno elektriko.
Naši- SLO pa kljub vrsto let (vsaj 13 let :!: ima MB samo 13 polne doze), še vedno prodajajo prikolice in kljuke s 7 polno dozo (kakršno je verjetno tudi tebi montiral).

Zato pravim da so te naše kljuke (v večini) ena sama sramota- prodajat 100 let staro in tudi hudo zastarelo tehnologijo- JAO- kje si to vidu- samo SLO in balkan :mrgreen:

pa za prikolco vlečt sta daleč najbolj MB in BMW ker imata zadnji pogon in ponavadi vredu težo- neprimerni so bolj majhni avti- golf in manjši


Zadnjič spremenil zampael, dne To apr 12, 2011 8:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: Sr apr 13, 2011 11:02 am 

Pridružen: To dec 21, 2010 1:41 pm
Prispevkov: 232
Kraj: LJUBLJANA
zampael je napisal/-a:
aja- pa da nebo kdo mislu da je zadeva tko nepomembn!

z našimi SLO kljukami ne moreš vlečti polovico, čene še več prikolic iz bolj naprednih držav kot so Nemčija, ker imajo vse prikolice že dolgo časa poznano 13 polno elektriko.
Naši- SLO pa kljub vrsto let (vsaj 13 let :!: ima MB samo 13 polne doze), še vedno prodajajo prikolice in kljuke s 7 polno dozo (kakršno je verjetno tudi tebi montiral).

Zato pravim da so te naše kljuke (v večini) ena sama sramota- prodajat 100 let staro in tudi hudo zastarelo tehnologijo- JAO- kje si to vidu- samo SLO in balkan :mrgreen:

pa za prikolco vlečt sta daleč najbolj MB in BMW ker imata zadnji pogon in ponavadi vredu težo- neprimerni so bolj majhni avti- golf in manjši



Se popolnoma strinjam,ampak kljuko res rabim 2x na leto,7 polna elektrika je tudi na prikolici(pač adria) :oops: in pa tako kljuko sem imel že na golfu,kasneje na astri in mi ustreza ;) .Glede tehnologije pa nebom komentiral.Kako se bo pa vleklo,pa javim po dopustu, 143 konjičev napram prejšnjih 101 bo verjetno asfalt ven kopal :evil:


Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: Sr apr 13, 2011 7:53 pm 
Uporabniški avatar

Pridružen: Ne dec 13, 2009 11:19 am
Prispevkov: 2895
Kraj: Ig pri Ljubljani
sej to razumem, zato tudi tak nakup, ker 2x naleto je pač malo. Pa pazi da kljuko redno snemaš ali pa podmažeš, ker so te naše tko smotan narejene d če vmes zarjavi, je nikol več dol ne snameš, če pa je v utoru malo z mastjo namazano, pa vsaj funcionira.


Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: Če apr 14, 2011 11:14 am 

Pridružen: To dec 21, 2010 1:41 pm
Prispevkov: 232
Kraj: LJUBLJANA
zampael je napisal/-a:
sej to razumem, zato tudi tak nakup, ker 2x naleto je pač malo. Pa pazi da kljuko redno snemaš ali pa podmažeš, ker so te naše tko smotan narejene d če vmes zarjavi, je nikol več dol ne snameš, če pa je v utoru malo z mastjo namazano, pa vsaj funcionira.




Hvala,sem tako vozil 3leta na golfu in 5 let na astri :D


Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: Če apr 14, 2011 12:47 pm 
Uporabniški avatar

Pridružen: Če mar 17, 2011 8:19 pm
Prispevkov: 57
Kraj: Trebnje
revival je napisal/-a:
zampael je napisal/-a:
aja- pa da nebo kdo mislu da je zadeva tko nepomembn!

z našimi SLO kljukami ne moreš vlečti polovico, čene še več prikolic iz bolj naprednih držav kot so Nemčija, ker imajo vse prikolice že dolgo časa poznano 13 polno elektriko.
Naši- SLO pa kljub vrsto let (vsaj 13 let :!: ima MB samo 13 polne doze), še vedno prodajajo prikolice in kljuke s 7 polno dozo (kakršno je verjetno tudi tebi montiral).

Zato pravim da so te naše kljuke (v večini) ena sama sramota- prodajat 100 let staro in tudi hudo zastarelo tehnologijo- JAO- kje si to vidu- samo SLO in balkan :mrgreen:

pa za prikolco vlečt sta daleč najbolj MB in BMW ker imata zadnji pogon in ponavadi vredu težo- neprimerni so bolj majhni avti- golf in manjši



Se popolnoma strinjam,ampak kljuko res rabim 2x na leto,7 polna elektrika je tudi na prikolici(pač adria) :oops: in pa tako kljuko sem imel že na golfu,kasneje na astri in mi ustreza ;) .Glede tehnologije pa nebom komentiral.Kako se bo pa vleklo,pa javim po dopustu, 143 konjičev napram prejšnjih 101 bo verjetno asfalt ven kopal :evil:



glede 13 polov....se kupi adapter ki stane manj kot 20eur...tko d tle jest ne vidm problema...sam sem ga tudi kupil zaradi prikolice in zadeva funkcionira brez problema...

Tehnologija je stara vendar zanesljiva...nosilnost je pa itak ista pri eni ali npr. pri originalu...edino kar je prednost pri originalu je to, da bi bila kljuka skrita...tukaj pa ni...ampak avto ni nov...pa tut ni neki jako hud voz d se neb smel kljuke vid... ne rečm za kakšn kupe, tam res neb zgledal...
glede cene je pa sploh škoda zgublad besed...vsak gleda d bo cenejš....tle je pa itq taka razlika da adijo pamet tistmu k bi šu original gor dajat pri tolk starem avtu (edin če ma preveč denarja). pri povprečni plači tega nebi šu delat...

Glede vleke pa neboš meu problema...gre dobr...sam sm meu zadej zapeto 1.700kg in je šlo brez problema.

Lep pozdrav



_________________
C W203 220CDI Avantgarde
Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: Če apr 14, 2011 3:07 pm 

Pridružen: To dec 21, 2010 1:41 pm
Prispevkov: 232
Kraj: LJUBLJANA
Si pa korajžen,kljuka je namreč homologirana za 1200kg :shock:


Odsoten
   
 
 Naslov prispevka: Re: VLEČNA KLJUKA
OdgovorObjavljeno: Če apr 14, 2011 6:28 pm 
Uporabniški avatar

Pridružen: Ne dec 13, 2009 11:19 am
Prispevkov: 2895
Kraj: Ig pri Ljubljani
agmotors je napisal/-a:
glede 13 polov....se kupi adapter ki stane manj kot 20eur...tko d tle jest ne vidm problema...sam sem ga tudi kupil zaradi prikolice in zadeva funkcionira brez problema...

Tehnologija je stara vendar zanesljiva...nosilnost je pa itak ista pri eni ali npr. pri originalu...edino kar je prednost pri originalu je to, da bi bila kljuka skrita...tukaj pa ni...ampak avto ni nov...pa tut ni neki jako hud voz d se neb smel kljuke vid... ne rečm za kakšn kupe, tam res neb zgledal...
glede cene je pa sploh škoda zgublad besed...vsak gleda d bo cenejš....tle je pa itq taka razlika da adijo pamet tistmu k bi šu original gor dajat pri tolk starem avtu (edin če ma preveč denarja). pri povprečni plači tega nebi šu delat...

Glede vleke pa neboš meu problema...gre dobr...sam sm meu zadej zapeto 1.700kg in je šlo brez problema.

Lep pozdrav


TO PA DEFINITIVNO NE BO DRŽALO :!:

1. NOSILNOST- če bi se mal informiral nebi take bedarije govoril
mal si preberte kok nosilnosti (pritiska na kljuko ) dopušča original in koliko te SLO MADE kljuke, ter koliko vlečne tonaže dopuščajo- definitivno niso podatki enaki :!:

3.Če imaš ti 13 pol vlečno kljuko, kupiš adapter in lahko vlečeš tudi 7 polne prikolice, adapter iz 7 na 13 pa kukr vem ne obstaja oz. nebi smel (je na nek način nezakonit) :!:

Zato pa imam tok proti tem našim šlampastim monterjem, ker so malomarni in to delajo po 30 let starih standardih, čene še starejših, ker če bi vsi gor dajal 13 pol kluke nebi bilo tok komplikacij! Je pa elektrika za zvezat 13 pol dosti bolj zahtevna kot 7 pol.

13 pol kljuka pa je super in bi lahko že 500 let nazaj pogruntal da tudi prikolica potrebuje RIKVERC IN MEGLO luč, še posebej je zelo uporabna rikverc luč, in je sramota da država še sploh dopušča proizvodnjo novih vlečnih naprav pod 7 pol dozo, saj tam tega ni možnega, in potem se uporabniki samo matrajo ponoči, ker je očitno tok težko leta 2010 eno usrano rikvrc lampo dat na vsako prikolico- a je to tok drago?- pa rečte če ni to sramota. Ima pa 13 še nekaj drugih dodatnih možnosti priklopa za druge el. uporabnike.
In vrjemte kako zoprno je ponoči rikvercat 8 metrov dolgo prikolico ko zadi pol kurca nč ne vidš, če imaš seveda 7 pol kljuko in enektriko na prikolici

In še nekaj- da je tehnologija stara in zanesljiva NE BO DRŽALO- prej da je slaba:
1.večina teh SLO kljuk je tako narejenih, da če jo kako leto pustiš gor montirano, potem tega klina več vn ne vzameš, ker so tko GLUPO narejene, da vmes tako zarjevijo da rja prime in ni šanse da snameš- a to je zate dobro
2. in verjemi da če je ta kljuka 150 evrov una pa 1000 da je razlika očitna mimogrede poglejte si kok varnostno je katera gor montirana- original oz. taboljše imajo nosilce za vsak avto posebej razvite in pritrjena na TOČNO že tovarniško določena mesta za kljuke, une so pa kr mal HOJLADRI narejene!

In kdo pol katero kupi:

poceni kupijo amaterji, ker za 2 krat letno niti ne rabiš neko hudo, če seveda takrat ne vlečeš kakega zelo težkega tovora, pa še klin ti lahko vsak ukrade ker se ne zaklepa
Da o izgledu sploh ne govorim, izgled pa je na takem avtu ravnotako zelo pomemben, ker to ni traktor

original oz. boljše modele pa kupijo vsi resni uporabniki, ker se nimajo časa vsak dan s tem poceni sranjem ukvarjat, ker ti tm klin rjavi, po 5 letih štrom jebe (če ti hodš v Nemčijo je kazn za nedelujoče luči dost več kot kljuka pa še pol jo morš glih tko zamenat), pa doze pokajo ker so cenene plastike, ta se lahko zaklene, pa tuki tud vsa elektrika dela tako kot je treba+ dodatne opcije (kaj točno ne bom govoru).
samo s takimi komentarji (agmotors) se vidi da nimate pojma, zato je bolje da jih tudi ne dajete, če obeh kljuk niti probal niste, ker ste vedno samo jajca gor montiral- najprej si pojdi podrobno ode pogledat oz. jih ene 5 let vsako uporablji, potem pa povej svoje mnenje

In AGMOTORS men je logično da če imaš tak avto kot je mercedes, je tako kot avto tudi kljuka temu razredu dovršena, ker dobro gre z dobrim in slabo s slabim-ane.


Zadnjič spremenil zampael, dne Pe apr 15, 2011 3:41 am, skupaj popravljeno 3 krat.

Odsoten
   
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
 Stran 2 od 4 [ 37 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja


Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Išči za:
Pojdi na: